Секојднeвно се воочуваме со многу проблеми. Често сме под стрес.

Училиште, професори, друштво, родители, работа.. Сите тие можат да бидат дополнителна причина за стрес.

За да се ослободиме од него, ако не целосно, барем малку, ви препорачуваме да пробате некои од овие вежби.

Погледнете ги лесните пози за истегнување на мускулите, и смирување на “живците”.

ДЕТСКА ПОЗА

Ова е лесна поза за истегнување која ќе ве ослободи од стресот. Со вакво лежење на подот колковите ќе ви се размрдаат, а тетивите ќе ви се истегнат.

Секогаш ќе имате чувство на задоволство после олабавувањето на мускулите, а и ќе го смирите здивот.

sws1

ПОЗА ПИНГВИН

Ова е јога поза специјално дизајнирана да ги отвори колковите. Седењето вака ќе ви го истегне грбот, нозете и колковите. Со релаксирањето на долниот дел од телото ќе се ослободите од стресот и болката.

За понатамошно истегнување навалувајте го горниот дел од телото назад врз свитканата нога.

sws2

ПОЗА МАЧКА/КРАВА

Тегнењето на грбот е одличен начин за збогување со стресот. Оваа јога поза ги вклучува и рамениците и задникот.

Виткајте го грбот нагоре како мачка, па надолу како крава кога пасе. Правете го ова бавно во текот на 10 здива.

sws3

ПОЗА КОБРА

Откако ќе легнете на земја кренете го само грбот нагоре. Веднаш ќе почувствувате како тензијата е извлечена од вашето тело.

Ова ќе ве натера да дишете полека со што ќе се намали анксиозноста. Позата кобра е одлична релаксација после работниот ден.

sws4

ТВИСТ СЕДЕЊЕ

Стресот може да влијае на дигестијата преку вашиот нервен систем, па кога сте нервозни често чувствувате мачнини во стомакот и подуеност.

Со оваа поза ќе го забавите дишењето и го направите детоксификација на дигестивните органи. Таа им врши масажа и го стимулира протокот на крв во нив и вие се ослободувате од стресот во стомакот.

Покрај регулирање на состојбата во стомакот, твист седењето ќе ви го истегне и грбот.

Young woman exercising yoga

СВИТКАНА НАНАПРЕД

Кога ви е потребно алтернативно решение за проблемите, буквално превртете се со главата надолу. Со превиткувањето нанапред вашата крв и лимфа ќе започнат да течат со сосема обратна насока од нормалното. Стимулираниот подобар проток ќе ви донесе ефект на бистрина во мозокот.

Правете го ова 2 минути за целосен ефект, а за дополнително истегнување ставете ги рацете позади грбот.

sws6

НОЗЕ НА ЅИД

На крајот од секое истегнување или вежбање направете ја оваа фантастична поза за ослободување од стресот. Лежете вака 10-20 минути, а притоа слободно проверувајте мејл на телефонот или читајте книга.

Тензијата од нозете бргу ќе исчезне, а ќе ви помогне и за главоболката и лошата дигестија. Уште веднаш легнете на подот и потпрете ги нозете на ѕидот!

sws7

Вежбите повторувајте ги колку сакате, се додека не почувствувате подобрување.

А, потоа, вратете си се на работата! :)

Comments

comments